Yanlış ve Hatalı Gönderimler

Teslimat-ve-iade

Yanlış, hasarlı veya hatalı ürün aldıysanız, lütfen satın alma tarihinden itibaren 7 gün içinde ayrıntıları (fotoğraflar dahil) ile birlikte tarafımızla iletişime geçin. Yeni ürünlerle değiştirme hakkınız olup olmadığını kontrol edecek ve buna göre talimatlar sağlayacağız.

Yanlış, hasarlı veya hatalı ürün almanız durumunda Whatsapp Danışma Hattımızdan ya da info@zenhair.com.tr.com üzerinden bizlerle iletişime geçiniz. Siparişiniz için daha hızlı işlem yapabilmemiz için konu kısmına mutlaka “Sipariş Numarası” nı belirtiniz. Ürünler orijinal hallerinde iade edilmelidir; kullanılmış ürünler için para iadesi yapılamaz. ZEN KOZMETİK, ürünlerin iade masraflarından sorumlu değildir.

* Herkesin saç yapısı farklı olduğundan sonuçlar farklılık gösterebilir bu nedenle memnuniyet garantisi dahil olmak üzere geri ödeme teklif etmiyoruz veya fikir değişikliği için iade kabul etmiyoruz.